2017. december 9., szombat

Sailing Clubs

Vitorlás vizekre evezünk a mostani bejegyzésben és felkerül a blogra négy Sailing Club Angliából.
Deal erődjének meglátogatása után jutott idő egy kis tengerparti sétára, amely közben fedeztem fel és örökítettem meg a Down SC parti kirendeltségét, de nem az egészet, csak egy részét, ameddig a sétánk ért.
Maidenheadben a Gravel Pit "taván" székel a Maidenhead Sailing Club, amely a rejtélyes Summerleaze Roadon helyezkedik el. Azért rejtélyes, mert a labdarúgó és krikett klubot is csak második nekifutásra találtam meg, míg a vitorlásokhoz azóta se tudtam bejutni, így mindössze a bejáratról készítettem képeket még 2012-ben.
Southamptonban, azon belül Westonba egy tengerparti séta vezetett és mint Deal esetében itt is sikeresen belefutottam egy Sailing Cluba. Itt több szerencsém volt, kellemes időben lencsevégre kaphattam az egész kirendeltséget.
Portchesterben is hasonló volt a helyzet, a kastély mögött elhelyezkedő klub mellett volt a parkoló, így nem volt nehéz pár métert arrább sétálni és megörökíteni a Portchester Sailing Club éppen mozgalmas életét. 

Deal - Down Sailing Club:

Maidenhead - Maidenhead Sailing Club:

Portchester - Portchester Sailing Club:

Southampton - Weston Sailing Club:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése