2017. május 15., hétfő

Kecskeméti János Sportcsarnok

Mivel a mezőgazdasági képzésben csak középszintig jutottam, ezért az Agrár Egyetem épületét és területét is csak felületesen ismerem. Viszont sok barát járt a falak közé, így általuk némi bepillantást nyertem az egyetem életébe. Ennek ellenére se a sportpályát, se a sportcsarnokot nem vizsgáltam meg tüzetesebben, pedig utóbbi parketten olykor a DVSC kéziseinek második vagy harmadik csapata is fellépett. Csak pár éve, pontosan 2013-ban határoztam el, hogy feltérképezem az agrár egyetem létesítményeit, így a sportcsarnokot is. A vizit nem volt különleges, csak a fotózásé volt a főszerep, se meccs megtekintés, se egyéb esemény nem szerepelt a programban, így hamar le is tudtam a Kecskeméti János Sport Játékcsarnok megörökítését, amit a mellékelt albumban mindenki meg is tekinthet.

Debrecen - Kecskeméti János Sport Játékcsarnok
 



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése