2017. május 15., hétfő

Hajdúszoboszló - Bocskai Stadion




A kilencvenes években ugyan kilátogattam pár NBII-es meccsre a Bocskai Stadionba, de akkor még csak a lelátón történt események mozgattak és kevés figyelmet fordítottam a pályán egymásnak feszülő csapatokra és a stadionokra, fényképezésről meg szó sem lehetett. Ez 2007-ben változott meg, amikor elkerülve Debrecenből "csapat nélkül maradtam" és hobbijaim közé felkerült a pályák fotózása, megörökítése, mindenféle kötődés vagy rendszeres meccsre járás nélkül. Amikor szabadidőm engedi Magyarországon is a nyakamba veszem a településeket és lencsevégre kapok 1-2 ismert és ismeretlen pályát. Hajdúszoboszlóra is így jutottam ki egy álmos reggelen, amikor rajtam kívül alig volt ember a stadion környékén. Sajnos ez be is határolta a lehetőségeimet, mert nem volt aki beengedjen a lelátóra, így kétszeri nekifutás után is csak kívülről sikerült képeket készítenem, amely sajnos nem adja vissza az igazi élményt, amit anno átéltem a pársoros beton lelátókon. Talán majd legközelebb, egy új alaklommal, egy esetleges meccs megtekintése során lesz lehetőségem ismét megtekinteni és végre lefotózni a Bocskai stadiont belülről is.
 

Hajdúszoboszló - Bocskai Stadion
 



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése