2017. május 15., hétfő

Foxhall Stadion - Ipswich Speedway



Ipswichben a labdarúgás, rögbi és krikett mellett a salakmotorozásnak is nagy hagyományai vannak, így nem csoda, hogy a város szélén egy komoly stadion, nevezetesen a Foxhall falai között versenyezhetnek a helyi vaspapucsosok, kényelmes és kellemes környezetben. Személy szerint soha nem voltam nagy rajongója a technikai sportoknak, de debreceni származásom miatt a salakmotor egy kis kivételt képez ez alól, igaz rendszeresen odahaza se jártam ki Gázvezeték utcai salakra. A Foxhall egy igazi stadion, komoly lelátókkal, ülő és állóhelyekkel, fedett tribünnel és látszott ugyan, hogy nem ma húzták fel, de azért minőségében még simán felvette a versenyt 1-2 labdarúgó létesítménnyel. Szerencsére sikerül bejutnom a pályára, ahol kellően kiélvezhettem a szabadságot és annyi felvételt készíthettem amennyit csak akartam.


Ipswich - Foxhall Stadion
 


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése