2017. május 15., hétfő

Pound Lane - Marlow CC



Marlow hiába esik közel a jelenlegi lakhelyemhez a krikettpályáit csak néhány éve vettem fel a "megtekintendő pályák" listára, majd egy reggeli vizit alkalmával szépen sorba jártam őket a legnagyobbtól a legkisebbig. A Marlow Cricket Club az egyik legnagyobb sportegyesület a városban és a Marlow Sport Club keretein belül a Pound Lanen kialakított sporttelepen a krikettpálya mellett egy szintetikus borítású gyephokipálya és több teniszpálya is ki van alakítva. Az elmúlt pár évben kétszer is jártam arrafelé, de csak egy vizitem nevezhető sikeresnek, ugyanis csak ekkor jutottam be a pályákra és készíthettem felvételeket belülről is. A terület szép, rendezett és látszik, hogy odafigyelnek az egyesület otthonára. A játéktér minősége mellett a kiszolgáló épületek is jó formában voltak, úgy tűnt, hogy nemrég lehetett egy komolyabb felújításban része, ami csak növelte a MCC és MSC nívóját. Egy biztos érdemes volt időt szánnom a pálya megtekintésére, hiszen külsőleg egy rendezett klub, szépen karbantartott sporttelepét örökíthettem meg.


Marlow - Pound Lane



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése