2021. május 3., hétfő

Egy életen át.....

Két-három évvel ezelőtt fogalmazódott meg bennem komolyabban, hogy a Hancsi78 Groundhopper & Collector oldal mellett beindítsak egy olyan blogot, ahol nagyobb terjedelemben foglalkozom azokkal a sportot érintő témákkal, amelyek engem érdekelnek. Már a régi oldalon (azaz itt) is írtam néhány terjedelmesebb csapatbemutatót, vagy kalandoztam el a lelátó világába egy-egy visszaemlékezéssel, amely írások többnyire sikert arattak az olvasók körében, de nem akartam a főleg képek alkotta régi blogot ennyire széttördelni, így csak elvétve írtam a témában. Az itteni blogon csak bejegyzés formájában maradtak meg ezen irományok, de ami "használható" az új köntösben átkerül a most induló újra, amelynek az "Egy életen át - Amatőr Sportszeretet) lett a neve és mint az alcím is mutatja, a sport és a sporthoz kapcsolódóan a lelátó iránti szerelmemről lesz benne szó. Ez főleg a magyar szervezett szurkolói életet érinti, legtöbb esetben pedig a DVSC-hez köthető történések, meccsek, visszaemlékezések fognak szerepelni az oldalon. Ezen kívül a magyar labdarúgó és női kézilabda bajnokságok és benne szereplő csapatok lesznek elsősorban terítéken, de persze szó lesz mindenről, amivel találkoztam, vagy találkozni fogok az életem során és köze van a sporthoz vagy a lelátóhoz. Nem kerülhetem majd ki a gyűjtői szenvedélyemet, amelyet szinte kisgyermek korom óta művelek, de csak a kilencvenes évek közepétől számítok komolyabb kollektornak. Aztán a legújabb szenvedélyemet a pályák felkutatását és a vele járó groundhopperkedést is érinteni fogom egy-egy meccs vagy stadion bemutató erejéig, hisz 14 éve ez is az életem része. Remélhetőleg tudok majd pár régi sztorit és néhány új gondolatot megosztani a téma iránt érdeklődőkkel amatőr szinten, de saját kézből. Jó olvasgatást! 

hancsi78egyeletenat

hancsi78


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése