2021. május 7., péntek

Henley CC

Henleyben első körben a labdarúgó és rögbi stadiont néztem meg, majd harmadik körben a kriketterek oválisára is szakítottam időt. Az első vizitemre még 2014-ben került sor, de csak épp arra volt időm, hogy megálljak a sporttelep kapuja előtt és lőjek pár felvételt. Azt viszont már ekkor megállapíthattam, hogy a sporttelep igen rendezett volt és szépen karbantartotta a helyi gondnok csapat. A következő látogatásom alkalmával sem változott ez a kép, pedig három év telt el a két fényképezés között. A sporttelep 2017-ben is igen szépen festett, ráadásul pont időmilliomos voltam, így alaposabban körbe járhattam az egész létesítményt, több és szebb képpel gazdagítva így az archívumot.

Henley-on-Thames
The Brakspear Ground
Henley CC

2014

2017

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése