2021. május 31., hétfő

London - Twyford Avenue

Ealingben eljutottam egyszer a Twyford Avenue Sport Ground-ra, amely London egyik legismertebb rögbicsapatának,  a Wasps RFC-nek az egyik sporttelepe, pontosabban itt csak az amatőrök játszanak Wasps FC néven, a profik máshol keresik a kenyeret. Ők (mármint a profik) először London Wasps RFC néven a Loftus Road-on találtak otthonra, majd innen kiköltöztek a főváros melletti (High Wycombe) Adams Parkba, hogy onnan hosszú idő elteltével meg se álljanak a Ricoh Arénáig, ami Coventry-ben található. Ilyen ez a profi "élet"! Nem is csoda, hogy a csapat ismét csak Wasps RFC néven szerepel, hisz Londonhoz már csak az amatőrök kötik őket. Ők (mármint az amatőrök) viszont köszönik jól vannak és elszaladgálnak a tojáslabda után a Middlesex Ligában. Szóval a Twyford Avenue az amatőr darazsakhoz és a Middlesex Rugby Football Club-hoz köthető és azért csépeltem ennyit feleslegesen a szót, mert sajna nem jutottam be a sporttelepre, így az itt található öt nagy rögbipályát is csak a kerítés árnyékában csodálhattam és fotózhattam le, a kispályákról már nem is beszélve. Talán majd legközelebb több szerencsével járok. 

LONDON - EALING
Twyford Avenue Sports Ground

London Wasps FC / Middlesex RFC
2018






hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése