2021. május 14., péntek

Idegen tollakkal - Kispályák Erdélyből

Az "Idegen tollakkal" rovatommal már régen jelentkeztem, aminek egyszerű oka van, annyi képet kaptam az elmúlt években a barátoktól és ismerősöktől, hogy az egész "Csak nekem!" rész teljes átalakításra és felújításra szorul, ami nem kevés időt és energiát igényel, így egyelőre csak azok a képek kerülnek fel, amelyek már feldolgozás alatt voltak a karbantartási munkák elkezdése előtt, de nem kell izgulni, amit tőletek kaptam képeket azok is mind fel fog kerülni a blogra, nem csak a facebookra. 

Most egy kis erdélyi kirándulás kispályás utózöngéi következnek 2018-ból Juhász Istvánné és Lovasi Ferenc "tollából".

Nagybányán (Baia Mare) épp jó időben, jó helyen kell ahhoz lenni, hogy a főtéren kialakított ideiglenes strandfoci kispályát lencsevégre kaphassa valaki, de nekem épp szerencsém volt, a "kiküldött " tudósítók vették az adást és a pálya mellett az ideiglenes tribünről is kaptam felvételeket. Az, hogy mindezt megfejelték egy menetvonalon, a buszból elkapott műfüves kicsi (szintén a városban volt a pálya) megörökítésével csak hab volt a tortán.

Innen Felsőbánya (Baia Sprie) volt az uticél, ahol a Hotel Mogosa mellett található szebb napokat is megélt bitumenes kispálya lett megörökítve számomra, amiért jár a hálás köszönet, hisz ki tudja meddig fogják engedni a helyiek, hogy ez a rozsdás dróttal körbevett, porló betonú grund ilyen formában ott álljon egy turista központ mellett.

Nagybánya (Baia Mare) - Market Square:

Nagybánya (Baia Mare):

Felsőbánya (Baia Sprie) - Hotel Mogosa / Lacul Bodi:

Képek 
Juhász Istvánné és Lovasi Ferenc

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése