2021. május 9., vasárnap

Elmaradt Lehetőségek - London

A 2012-es londoni olimpia kapcsán merült fel bennem az a gondolat, hogy az akkori helyszíneknek kinevezett épületeket, illetve a főváros egyéb részeit területeit alaposabban átnézzem, mert bizony az évek alatt én ezeken a helyeken már jártam, még akkor is, ha magára az olimpiára nem váltottam jegyet. Az első az új stadion mellett épült Community Track volt, amely elsősorban a sportolók felkészülését segítette a versenyszámokra, de én bizony lemaradtam róla. A Hampton Court Palace épülete nem csak Anglia legrégebbi teniszpályájának (itt még a hagyományos, nem modernizált teniszt játsszák a mai napig) és egy hatalmas golfpályának ad otthont, hanem 2012-ben a kerékpárversenyek is itt és a környéken zajlottak, azaz olimpiai helyszínnek tekinthető. A Hyde Park egy ideiglenes helyszíne volt az olimpiai játékoknak, itt a triatlon versenyek mellett a Serpentine tóban a hosszútávúszók versenyeztek. A parkba a játékok előtt egy nagyobb tribünt húztak fel a nézőközönségnek, de ezt le is bontották az olimpia után. A The Mall esetében is hasonló volt a helyzet, itt is ideiglenes lelátókról figyelhették a szurkolók a futó és kerékpárversenyeket, itt annyi volt a különbség, hogy "vörös út" állandó helyszíne a London Marathon versenyének is, így sűrűbben használt nagyobb sportrendezvényekre mint a "parkos" haverja.

London - Queen Elizabeth Olimpia Park / Community Track:

London - Hampton Court Palace:



London - Hyde Park:

London - The Mall:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése