2017. december 11., hétfő

Angol Tenisz IV.

A mini sorozat zárasaként Trimley St. Martin kerül fel elsőnek, ahol sajnos már nincs meg az egykori teniszpálya, viszont egy kisebb sportcsarnok, bowling green és labdarúgópálya még használható. A lebontott teniszpályát jelenleg csak parkolónak használják
Strood városában, a Waitling Roadon még mindig elég elhanyagoltnak tűnt a tenisz court, igaz a zártkapuk miatt túl közel nem jutottam a játéktérhez. Mindenesetre közelebb kerültem hozzá mint pár éve, amikor a focipályán keresztül próbáltam kivenni mi a helyzet ezen a végen és úgy ítéltem meg, hogy már le is bontották a teniszpályákat. Most biztosan állíthatom, hogy ez nem történt meg, de a játékterekből és a kis klubépületből kiindulva sajnos erre bármikor sor kerülhet.
Londonban, a Vale Farm területén tíz évvel ezelőtt jártam utoljára, de akkor kerültem az alaposabb fényképezést és szinte csak a labdarúgó stadionra koncentráltam. Most más volt a helyzet és alaposabb tanulmányozás közben az aranyos kis teniszrészlegről is sikerült jó képeket készítenem.
Little Missendenben is találtam egy magáncélra kialakított teniszpályát a The Crown Inn gondozásában. A hajnali érkezésem miatt kicsit le volt ugyan deresedve a játéktér, de így is látszott, hogy a motel vendégei nem a teniszt részesítik előnyben, ha itt szállnak meg.
Chatamban pár éve már lefényképeztem a Maidston Road Sports Ground pályáit és sem akkor, sem most nem tudok semmi különlegesről beszámolni ezzel kapcsolatban. Szimpla pályák voltak, szépen bekerítve. Amennyire láttam különösebb klubhovatartozás nélkül használhatta őket bárki, aki kedveli a teniszt.

Trimley St. Martin - High Road (Lebontva):

Strood - Waitling Road / Blaw Knox Sports Field:

London (Brent) - Vale Farm Sports Centre:

Little Missenden - The Crown Inn:

Chatham - Maidstone Road Sports Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése