2017. december 10., vasárnap

Idegen tollakkal: Sportcsarnokok

Az idegen tollakkal rovat újabb állomása két sportcsarnokot mutat be, ahol nem én, hanem ismerőseim fordultak meg. Én csak abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy kaptam a képekből, így most felkerülhetnek a blogra.
Az első Michalovec, azaz Nagymihály városában található Chemkostav Arena, ahol a kétezres évektől kezdve több edzőmeccsen is szerepeltek a DVSC kézisei. Érdekesség viszont, hogy tétmeccsen egyszer sem találkozott a PSJC Michalovec gárdájával a Loki. 2002-ben a Szoboszlói Lokisták stábja igen aktív volt kézimeccseken, így a bajnoki és kupatalálkozók mellett sokszor az edzőmeccsekre is elutaztak és egy ilyen kirándulásnak hála, hogy meg lett örökítve "nekem" a nagymihályi sportcsarnok. 
A másik helyszín egy kicsit érdekesebb, hiszen az egy olasz sportcsarnok, ahol a kézilabda nem annyira népszerű és a Pala Arex Jesolo csarnokát is a helyi kosárcsapat (BC Jesolo) használja. Viszont 2008-ban egy kocsinyi Lokista jutott ki a főiskolás kézilabda világbajnokságra és ott szurkoltak a magyar lányoknak. Csapó Sanyi barátom is az utazók között volt, így az ő jóvoltából én is kaptam egy felvételt a sportcsarnokról, amit azóta ereklyeként őrzök, hiszen ilyen kisebb jelentőségű, mondhatni mindenki számára ismeretlen sportcsarnokról ritkán kapok fényképeket.

Kép: Szoboszlói Lokisták
 
Kép: Csapó Sándor

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése