2017. december 11., hétfő

Angol Tenisz I.

A kisebb sorozatokban volt már szó golfról, fociról, rögbitől, gyephokiról és krikettről, akkor miért ne jöhetne most 4x5 teniszpálya Angliából?
Az első legyen mindjárt a High Wycambe városában található Magnolia Park teniszpályája, amely mint a nevéből kitalálható Magnolia Parkban található. A város északi részén található sporttelepen nem csak a tenisz talál otthonra, hiszen van ott krikett, foci és bowling green pálya is. Az egész egy kisebb völgyben, egy forgalmasabb út mellett fekszik, így kiváló rálátás nyílik az egész sporttelepre, így a teniszpályára is.
Matlockban majdnem a település közepén van kialakítva egy nagyobb parkos, játszóteres rész. A Hull Leys Park teniszpályáiról nem sikerült sokat megtudnom, csak azt, hogy vannak, amit a saját szememmel is láttam, a kamrámmal pedig meg is örökítettem.
St. Albansban a Verulamium Parkban is vannak teniszpályák a nagyobb területet bitroló focisták és krikettezők mellett. Sajnos a római kori romfalak árnyékában nem készítettem valami jó fényképeket, azon okból kifolyólag, hogy 2010-ben még nem szenteltem nagy jelentőséget a teniszpályáknak.
Wooburn Greenben, a Glory Mill Lanen is ez volt a helyzet, igaz itt 2013-ban és 2014-ben jártam, de a teniszpályák még mindig nem kötöttek le, így csak az előtte fekvő bowling greenre koncentráltam, így ez a "tennis court" nem lett a legszebben dokumentálva.
Durringtonban más volt a probléma, nevezetesen az, hogy nem jutottam túl közel az Avon Valley College Fitness Center mellett található teniszpályákhoz, így csak a messzi távolból próbáltam valamiféle fényképekkel előrukkolni.

High Wycombe - Magnolia Park:

Metlock - Hull Leys Park:

St. Albans - Verulamium Park:

Wooburn Green - Glory Mill Lane:


Durrington - Avon Valley College Fitness Centre:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése