2017. december 30., szombat

Egyéb Sálak

Egy esztendő alatt majdnem féltucatnyi "egyéb" sál gyűlt össze a kollekciómban, amelyek különböző útón-módon jutottak el hozzám. A VB-re és EB-re kiadott valamint az NFL sál egy 15-20 másik sállal karöltve került a puttonyomba, viszont a másik két darabot két kedves hölgy ismerősömnek köszönhetem. Az ACAB sálat Enci tette nekem félre, miután kiderült van még belőle pár raktáron és a piros rojtos változatból nekem bizony nem jutott anno, ezért nagyon örültem neki. Köszönet érte! A speedway sálat pedig Esztinek köszönhetem, aki a salakmotorozás nagy szerelmese és megígértettem vele pár éve, hogy ha úgy adódik akkor vesz nekem egy salakos sálat a Gázvezeték utcai események egyikén. Tavaly úgy adódott, így azóta nekem is van egy kis, kétoldalas, selyem ereklyém. Köszönöm szépen!  






hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése