2017. december 8., péntek

Chesham High School

Cheshamban a High Scool egész komoly kis sportteleppel rendelkezik, de mint diákok által látogatott intézmény a magamfajta groundhoppernek kevés betekintést engedélyez. Nem is szenteltem volna túl nagy figyelmet a létesítménynek, ha a helyi sportcsarnokot és uszodát nem közvetlen mellette tették volna le, így viszont nem hagytam ki a ziccert és bekukkantva a kerítésen túlra készítettem pár felvételt a majdnem ködbeboruló pályákról. A tenisszel szerencsés helyzetben voltam, mert közvetlen a kapu mögött volt kialakítva, így ezekről sikerül jó képeket csinálnom. A krikett és focipályák nem voltak nagy számok, így azokat egyben kaptam le, mert kintről alig láttam a határvonalakat az 1-es, 2-es és a 3-as labdarúgópálya között, amelyek részben (vagy épp egészben) fedték a krikettpályát. A sporttelep közepe táján volt a centerpálya, amely egyszerre volt rögbi és futballgrund is, de sajnos ez esett tőlem a legmesszebb, így mindössze a játéktéren körbefutó sövény adott némi támpontot a fotózáshoz.

Chesham High School 




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése