2017. december 2., szombat

Debreceni Strandröplabda

A strandröplabda vízpartokon népszerű sport, így utazásaim során többnyire folyó és tengerpartokon találkozom velük, de azért vannak üde kivételek, mint Debrecenben a pallagi középiskola, vagy a Honvéd sporttelep pályái.  Pallagon mindjárt kettőről is beszélhetünk, hiszen az első még a kilencvenes években lett kialakítva az iskola parkjának egyik szegletében és főleg a csekélyebb számú leány hallgatók jártak ide sportolgatni tornaterem híján. Ez a kétezres évekre teljesen leamortizálódott, vagyis hagyták, hogy a természet átvegye az irányítást és benőtte a gaz, majd a bokrok és a fák is elterebélyesedtek az egykori játéktér közelében. Történhetett mindez azért, mert a konyha és kollégium épülete közelében (ahol egyébként a nagypálya és a bitumenes kispálya is van) kialakítottak egy új homokos pályát, így az öltözőkhöz (amelyek a kolin belül voltak) is közelebb esett a pálya. Sajnos 2016-ra úgy tűnt, hogy ez a játéktér is az enyészet áldozata lesz, akárcsak az elődje vagy a füves nagypálya a szomszédban.
A Honvéd sporttelepen 2013-ban jártam elsőnek fényképezési céllal és meg is jártam a "kiskatonákkal" hiszen nem nézték jó szemmel a fényképezést. Azért annyi szerencsém volt, hogy a strandröplabda pályát is le tudtam fotózni mielőtt előállítottak a laktanyába és szerencsére a képeket is megtarthattam. 2016-ban már óvatosabb voltam és engedély híján csak messzebbről fotóztam, igaz így nem is kaptam olyan jó felvételeket mint pár évvel ezelőtt.

Debrecen - Pallag:



Debrecen - Honvéd Sporttelep:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése