2017. december 9., szombat

Elfeledett magyar kispályák

Pár elfeledett kispálya bemutatása következik most Kelet Magyarországról, hogy még pontosabb legyen a keleti határszél falvaiból.
Álmosdon 2005-ben találkoztam elsőnek a falu szélében lévő füves sportpályával és a mellette lévő kézilabdapálya méretű bitumenes kicsivel. Sajnos akkor még nem fotóztam le minden sportolásra alkalmas területet, így ebből az időszakból nincs képem a kispályáról. 2014-ben viszont tettem arra egy kört, így nem hagytam ki a kispálya lefényképezését sem.
Hasonló volt a helyzet a Bagaméri sportpálya mellett (a nagypálya végében) kialakított füves kicsivel is. Az első találkozás (2005) még nem hozott fényképes bizonyítékot, de 2014-ben már lencsevégre kaptam. Igaz ekkor a nem használt nagypályára is tettek kiskapukat keresztbe, így egyszerre több füves kispálya is volt a faluszélen.
Bagamérban volt még egy bitumenes kispálya is az Általános Iskola gondozásában, ahová sportfoglalkozás keretében a határőrként kivonultam a többiekkel focizgatni egy kicsit. 2005-ből ugyan van egy felvételem, de ez a helyi Határőrizeti Kirendeltséget mutatja, a kispálya ettől egy kicsit odébb esett.
Létavértesen nem én készítettem a kissé behomályosult képet, hanem Deri, aki az Ultras Debrecen Sportegyesülettel utazott a településre és örökítette meg a sporttelepen garázdálkodó debreceni drukkereket, aminek egyik kockáján megbújt a bitumenes kispálya is.
Penészleken én léptem fel 2006-ban a Dózer füves kispályáján. Az éppen aktuális határőrnapon rúgtuk a bőrt a kollégákkal és a torna komolyságát mutatja, hogy a részlegvezetőnknek összekellett csavarozni a lábát egy kemény belépőt követően.  

Álmosd - Álmosdi Sportpálya:

Bagamér - Bagaméri Sportpálya:

Bagamér - Bagaméri Általános Iskola (HÖK):

Penészlek - Dózer:

Létavértes - Debreceni úti Sportpálya:
Képek: Derencsényi István / Hancsicsák Tibor Róbert
 
hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése