2017. december 10., vasárnap

BBS Playing Fields

Már korábban írtam, hogy Berkhamsted városát sikerül alaposabban feltérképeznem a tavalyi esztendőben, így jutott idő szinte minden valamirevaló pályára.. Egy sporttelep amúgy is régóta hívogatott, mert útjaim során állandóan megpillantottam, de a mérete miatt úgy gondoltam "erre időt kell szánni". Az meg sem fordult a fejemben, hogy egy iskolai sporttelep lehet és mint ilyen nem nagyon enged bepillantást nyerni egy szimpla groundhoppernek. Ezzel a ténnyel egy vasárnapi ködös hajnalon szembesültem. Elsőnek parkolási lehetőséget nem találtam, aztán felfedeztem, hogy a teljesen bekerített pályákra nem lehet csak úgy bejutni. Viszont, ha már ott voltam nem hagytam ki a lehetőséget és végigsétálva a kordon mellett lefényképeztem amit tudtam. Szerencsémre a komolyabb látnivaló (három krikett pavilon) az iskola főbejárata felé vezető mellékútról látható volt. A három fő krikettpályából kettőnél éppen a klubházakat építették át, csak az egyes számú állt teljesen kész állapotban. Ehhez vagy nem is nyúltak 2016-ban, vagy már készen volt addigra, de az is lehet, hogy még nem kezdték el a renoválását. A három centerpálya mögött újabb három edzőpályának minősülő terület volt, majd egy fasor és nyolc rögbipálya következett. Ebből, ha minden igaz három komolyabb és 5 edzőpálya szerepre volt kialakítva, legalábbis egyéb felvételekből erre következtettem. Sajnos ennél többre nem jutottam a sportteleppel kapcsolatban, de ezzel is elégedett vagyok, mert sokszor az iskolai sportpályák kemény diónak bizonyulnak.

Berkhamsted Boys Schools Playing Fields






hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése