2017. december 8., péntek

DVSC Kézi: Szekszárd

A szekszárdi kézilabdával még a kilencvenes években találkoztam először, amikor a Ferropatent által támogatott női alakulat feljutott az NBI-be. Akkor sajnos egyszer sem jutottam el a városba és a helyi sportcsarnokba, így nem láthattam meccset a Szekszárdi Városi Sportcsarnok falai között, mondhatni, ekkor semmit nem is tudtam a létesítményről. Aztán a szekszárdi csapat kiesett, bennem pedig fel sem merült, hogy a városba utazzak csarnokfelmérőre. Egy bő évtized múlva újra eljött a szekszárdi kézilabda felvirágoztatásának ideje, aminek következtében újra az NBI-be jutottak. A DVSC utazott, de én ismét maradtam, ezúttal már Angliában, így még mindig nem láthattam a csarnok felépítését és benne egy jó meccset. Annyi szerencsém azért már volt, hogy a fellépéseinkről (2010, 2011) a srácok már készítettek pár felvételt, így a lelátókról is felkerülhet pár kép a blogra, az Ultras Debrecen jóvoltából. Egy biztos, ekkor már egy szép és rendezett sporttelep (és benne a sportcsarnok) fogadta az elutazó Lokistákat. A tribünökre, a pályára, de a kiszolgáló egységekre sem lehetett panasza senkinek. Szép kis komplexumot hoztak létre és tartottak fent Szekszárdon ebben az időben.



Szekszárd - Városi Sportcsarnok

2010

2011
Képek: Ultras Debrecen

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése