2017. december 11., hétfő

Angol Tenisz III.

A harmadik részben Chippenhambe látogatunk el elsőnek, ahol egy nagyobb sporttelepen működik a Chippenham SC teniszszakosztálya. A Hardenhuish Parkban rajtuk kívül kisebb labdarúgó és krikett stadion, valamint szabadtéri és fedett bowling green is található.
Dorneyben egy kirándulás keretén belül csodáltuk meg a Dorney Court gyönyörű szép épületét és szerencsémre a most is lakott történelmi jelentőségű ház udvarán, egy kis kápolna mellett volt egy privát teniszpálya, amit megörökíthettem.
Felixstowe labdarúgó és krikett grundjainak a szomszédságában a teniszezőknek is volt egy félreeső kis sarkuk a Colneis Roadon, amelyet éppen felújítottak, így a képek erről az átmeneti állapotról készültek.
Lane Enden sajnos zárt kapukra botlottam, így a sporttelep egyetlen pályáját sem tudtam testközelből megörökíteni, csak a bejáratról és a grundokat körbeölelő bozótosról tudtam fényképeket készíteni.
Warwickban más volt a helyzet, a kastély tornyából ugyanis remek kilátás nyílt nem csak a szomszédos teniszpályákra, hanem a távolabb eső lóversenypályára is. Az egy más kérdés, hogy sem 2009-ba, sem 2012-ben nem szenteltem nagyobb figyelmet ezen sportpályáknak, így a képek is inkább a környéket mutatják, mint a klubokat.

Chippenham - Hardenhuish Park:

Dorney - Dorney Court:

Felixstowe - Colneis Road:

Lane End - Lane End Playing Fields:

Warwick - Warwick Boat Club:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése