2018. január 8., hétfő

White Hart Lane Grounds I-III

2007-ben még nem nagyon figyeltem a kisebb vagy jelentéktelenebb grundokra, pedig a New River stadion árnyékában már akkor is volt három füves labdarúgópálya. Sajnos még 2013-ban sem szenteltem túl sok figyelmet rájuk, így az akkor még White Hart Lane Community Centre néven futó sporkomplexum meglátogatásánál, csak néhány képet készítettem a stadionon "kívül". Ráadásul egy szurkolói focitorna jobban lekötötte a figyelmemet, így azon kivételes napok egyike volt ez, amikor nem a fotózásé volt a főszerep. 2017-ben tettem végre pontot a forró kásaként kerülgetett három pálya megörökítésére, amikor egy vasárnap hajnalon végre volt időm és lehetőségem minderre. Ekkor már New River Sports and Fitness Centre volt a sporttelep neve, amelyet ekkor már két éve viselt a létesítmény. A focipályák nem tűntek valami fittnek és a telep hátuljában való elhelyezkedésük miatt, kicsit elhagyatottnak is látszottak. Remélhetőleg ezt csak én láttam így és a látszat ellenére élénk labdarúgóélet zajlik azóta is a pályákon.


White Hart Lane Community Centre - 2013

New River Sports and Fitness Centre  - 2017



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése