2018. január 13., szombat

Biogal - TEVA Sporttelep

Az egykori Biogal Gyógyszergyár sporttelepe mellett hat éven keresztül minden nap elmentem, ha tanítási nap volt a pallagi szakközépben. Akkor persze még eszembe sem jutott, hogy a teniszpályákból és a bitumenes kézilabdapályából álló együttest lefényképezzem. Erre csak jóval később került sor, amikor már nem is Biogal, hanem TEVA volt a gyógyszergyár neve. Az üzem nevének cseréjével a sporttelep neve is cserélődött, valamit a Debreceni Biogal SE sportklubjából is TEVA Debrecen SE lett. A névtáblák is eszerint változtak a kerítésen, de emlékeim szerint ennél nagyobb változások nem történtek a játéktereken. Az erdő szélén elterülő teniszpályák még 2015-ben is igen jó állapotúnak tűntek, de simán lehet, hogy ezek borítása felújításra került, csak én maradtam le róla. A kézilabdapályát is hasonló jó kondícióban találtam, igaz, itt a kisebb mobil lelátókon már feltűntek az elhasználódás jelei. Az idegenek bejutását megakadályozó kapuk és kerítések is meg voltak kicsit roggyanva és a játéktéren kívüli környezet sem volt a legszuperebb, de összességében, még így is jól nézett ki. 2016-ban ismét arra jártam és ismét rálestem a pályákra. Ekkor egy biztonsági őr rontott rám és kérdőre vont, hogy mit és miért csinálok ott, majd a kezdeti dühös nekifutás után, hétköznapi módon elbeszélgettünk a hobbimról és az ő munkájáról. A kedélyes csevejnek a feleségem hívó szava vetett végett, de neki is menni kellett, mert a rádión már vagy negyedórája keresték, amit addig ő egyszerűen ignorált.


TEVA Gyógyszertári Sporttelep




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése