2018. január 8., hétfő

Bowling Greens - Anglia

Az új esztendőt indítsuk 5 kis angol "csodával", amely az én szótáramban nem jelent mást, mint Bowling Green pályákat. A mostani 5 grund fényképezése elég gyatrán sikerült, de sajnos néha ilyen is előfordul.
London Hillingdon kerületében, azon belül is a Shree Kutch Leva Patel SC Centre sporttelepén akad egy BG pálya, igaz közelről nem sikerült megörökítenem, mert hívatlan vendégnek számítottam és nem szerettem volna ennél jobban visszaélni a nem létező vendégszeretettel. Ezért, csak éppen, kapun kicsit bearaszolva készítettem el a képeket a pályáról. 
Bradford-on-Avon településen se jártam jobban, mert a Bowling Greent elrejtették a szemek elől és a sporttelep zárva tartása miatt, csak a kerítés felett átlesve próbálhattam meg megfelelő felvételeket készíteni, sajnos nem sok sikerrel.
A Down Grange Sport Complex területén kicsit több sikerrel jártam Basingstoke városában, de a helyi Bowling Greenről technikai okok miatt nem tudtam több és jobb képet csinálni. 

Matlockban a park rossz oldalán álltam meg és idő híján nem tudtam megkeresni a helyes utat a Bowling Greenhez, így csak az út mellől készült róla pár felvétel. Pedig megérte volna a közelebbi ismeretséget, mert távolról tetszetősen hatott a Hall Leys Park közepén elterülő grund.
Trimley St. Martinban volt a legnagyobb szerencsém, itt egészen közel jutottam, de épp zárva voltak a kapuk, így csak kívülről tudtam lefényképezni a klub épületét és a sövénnyel körbekapott játékteret, ahol a Trimley (Cronfield) BC játssza hazai meccseit.


London - Hillingdon / Shree Kutch Leva Patel SCC:

Bradford-on-Avon / Bradford-on-Avon SSC Ground:

Basingstoke / Down Grange Sports Complex:

Matlock / Hall Leys Park:

Trimley St. Martin:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése