2018. január 8., hétfő

Angol Füves Kispályák I.

A nagypályák mellett füves kispályák is fellelhetők szép számmal az angol parkokba, sporttelepeken. Ezekből következik most öt, a tavalyi és tavalyelőtti kirándulásaim apropóján. Bovingdonban a Green Lane sporttelepén másodjára jártam 2017-ben, amire azért volt szükség, mert az első vizitem alatt nem jutottam be a Bovingon FC otthonába, így nem tudtam megörökíteni se az edzőpályát, se a háttérben kialakított füves kispályát. Most volt annyi szerencsém, hogy nyitva voltak a kapuk, így szépen sorban, mindent lencsevégre kaptam.
Canterbury-ben már többször jártam, de a sporttelepek helyet a katedrálisoké volt mindig a főszerep, így kicsit hiányosnak mondható a "grund" tudásom a városról. Tavaly is egy rég lerombolt, mára csak romjaiban álló egykori "isteni" szentély megtekintése szerepelt a programban, de a szerencsémnek köszönhetően a szomszédos Canterbury Christ Church University füves kispályája éppen a romokon túl volt kialakítva, így az esélyt kihasználva, pár felvétellel lettem gazdagabb.
Doverben a River Recreation Groundon, a nagypályák árnyékában volt lefektetve egy fix kispálya, amely a kapuk előtti mély gödrökből ítélve, igen csak kedvelt és használt része a parknak. Mivel semmiféle korlátozás nem volt a terület megközelítése kapcsán, nyugodtan körbejárhattam mindent, amit sok szép felvételt eredményezett.
Folkestonban a Three Hill sporttelepén belül van egy bekerített füves kispálya, mindjárt a parkoló mellett. Sajnos ezen a grundon nem látszott, hogy rendszeresen használnák és a kialakítása miatt feltételezhető, hogy egykor teniszpályaként használták. 2016-ra viszont sem a tenisz, sem a kispályás labdarúgás nem lelt igazi otthonra itt. 
Piddingtonban a nagypályának már csak a "kerete" marad és ezen egykori játéktéren van kialakítva egy füves kispálya, ahol a helyiek a labdát rúghatják, feltéve, hogy van hozzá kedvük. Ez a grund egész jól karban van tartva és úgy tűnt, tényleg használják is az ott lakók egy-egy sörmeccsre.

Bovingdon - Green Lane:

Canterbury - Canterbury Chirst Church University:

Dover - River Recreation Ground:

Folkestone - Three Hill:

Piddington - Piddington Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése