2018. január 25., csütörtök

Debreceni Bitumenes Kispályák III.

A sorozat harmadik és egyben befejező részében újabb 5 aszfaltozott "kicsi" következik Debrecenből.
A Povolny Ferenc Szakközépiskola kispályáit még 2016-ban fényképeztem le, amikor a Beton Kisstadion látogattam meg és kihasználva, hogy a suli mögé kerültem, készítettem pár felvételt ezen grundokról is.
A Debreceni Református Kollégium pályájáról nincs felvételem, de a negatívok között Derinek volt pár majdnem a pályát ábrázoló képe, így őt hívom segítségül, amíg nem sikerül saját képeket készítenem. 
Pallagról más a helyzet. Az egykori iskolámnál többször is megfordultam az elmúlt években, így saját szememmel láthattam a fokozatos pusztulást. Nem egy szemet gyönyörködtető látvány. Kérdés, hogy lesz a valaha pénz, energia és akarat, hogy ezek a grundok újra rendbe legyenek.
A Jerikó utcán nem jártam vagy húsz éve, de ott sem fogadott semmi jó. Az aszfaltozott kispálya végnapjait éli. A beton és a kerítések még úgy ahogy meg vannak, de csak idő kérdése, hogy sportolásra teljesen alkalmatlanná váljon. 
Az Ifjúság utcán sokkal jobb volt a helyzet. Az ottani grund fel lett újítva, a környezetével egyetemben, így büszkén állt előttem, amikor lencsevégre kaptam. Ezzel a rekonstrukcióval még 10-20 évet biztosan adtak a pályának.

Povolny Ferenc Szakközépiskola:

Debreceni Református Kollégium:
Kép: Derencsényi István

Pallag - Balásházy János Szakközépiskola:


Jerikó utca:

Ifjúság utca:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése