2018. január 24., szerda

Angol Sportpályák a távolból

Néhány esetben volt szerencsém egy magasabb pontról rálátni egy adott településre és még nagyobb szerencsével a város valamelyik sportpályája is lencsevégre akadt.
Castletonban megmászva a kastélyhoz vezető dombot fenséges látvány tárult a szemem elé a környező hófedte hegyekkel. A városka túloldalán, a Robinlands Lanen egy kisebb sporttelepet is felfedeztem, ahol egy rögbi, egy labdarúgó és egy kisebb pálya alkotta a komplexumot. Mint később kiderült mindez a Hope Valley RFC hivatalos otthona, azaz a rögbi volt az úr arrafelé, de ez a távolból egy csöppet sem volt feltűnő. 
Rochesterben is a kastélyt másztam meg, hogy körbenézhessek a városban és a környezet ugyan más volt mint az előző esetben, de a látvány itt is fenségesnek volt minősíthető. Sajnos sportpálya ügyileg itt kicsit szerényebb volt a felhozatal, mindössze a King's Preparatory School Rochester krikett és rögbi grundjának egy része tárult fel előttem.
Salisburyben is hasonló volt a helyzet, itt a Hudson's Field krikett és focipályáira láthattam rá és készíthettem róluk távoli felvételeket az Old Sarum ormairól. Sajnos a négy focipálya éppen használaton kívül volt, így a felvételek nem igazán adják vissza az elhelyezkedő játéktereket, de higgyétek el nekem, ott voltak, csak "inkognitóban".

Castleton - Robinlands Lane (Hope Valley RFC):



Rochester - King's Preparatory School Rochester:

Salisbury - Hudson's Field:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése