2018. január 8., hétfő

East Belfast FC

Még a 2014-es esztendőből, azon belül is a belfasti kirándulásomból maradt hátra pár közlésre váró stadion. Ebből az egyik, az Inverary Park, amely a kevésbé ismert East Belfast Football Club otthona. A környéken lévő szimpla focipályákat már feltettem a blogra, de a sövénnyel szépen körbefuttatott kisebb stadion ez idáig csak sorban állt a laptopon, az erre a célra kialakított mappában. Az északír fővárosban eltöltött bő napom igen mozgalmasra sikeredett anno, hiszen tucatnyi kisebb-nagyobb pályát látogattam meg és a nap fénypontjaként láthattam a csapatom fellépését a Cliftonville otthonában. Az Inverary Roadra szinte elsőnek érkeztem, az út nagyját busszal tudtam le, majd gyalog jártam be a környéket, nem sejtve, hogy estére igen csak fáradt leszek a megtett kilométerektől. Az East Belfast FC otthonánál viszont még friss voltam és tettre kész, így gyorsgyaloglásban még a stadiont is körbejártam, de ezzel csak adtam a sz..nak egy pofont, mert az egyik kapu mögött kialakított bejáraton kívül nem volt más bejutási lehetőség a pályára. Visszatértem tehát a kiindulási pontra és szerencsémre ekkora a gondnok is megérkezett, így kitárult előttem az átjáró és én fényképezhettem kedvemre a nem éppen fényűző lelátókat. Hamar végeztem, elköszöntem a kedves karbantartótól és folytattam a kutyagolást, hiszen a terveim szerint még sok-sok pályára kellett eljutnom . Utólag megjegyzem, 101%-ban teljesítettem az aznapi tervet!


Belfast - Inverary Park (East Belfast FC)

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése