2018. április 11., szerda

Sportcsarnokok: Menorca II.

A második részben újabb három sportcsarnok kerül fel a blogra Menorca szigetéről. Az első a fővárosból Mahon (katalánul Maó) városából, a Poliesportu Municipal de Mahon csarnoka, amely egy atlétikai stadionnal összekapcsolva alkot egységet. Sajnos rossz irányból közelítettem meg a létesítmény, így a csarnoknak csak a hátulját láttam, és a szakadó eső miatt nem is próbáltam megkerülni a pályákat, megelégednem az egyirányú fényképezéssel.
Es Marcadalban több szerencsém volt. Elsőnek is, mert csendesedett az eső, aztán a sporttelepnek volt saját parkolója, így ott megállva a Pavello Municipal D'Esportos megörökítése elé nem gördült komoly akadály. Sajnos bejutni nem sikerült, de a csarnok falára kiakasztott tábláról kiderült, hogy a helyi kosárcsapat (CB Mercadal) itt szokta fogadni az ellenfeleit.
Es Castellben, a Municipal Es Castell sporttelepén a stadion mögött volt kialakítva a sportcsarnok, de sajnos a közelébe nem jutottam, mert ahhoz át kellett volna jutnom a focipályán, de erre nem volt esélyem, így maradt nekem a távoli fotózás. Azért nem panaszkodom, hisz a két napa alatt sok sportpályát, csarnokot fedeztem és örökítettem meg. Soha rosszabb nyaralást és kirándulást.

Mahon (Maó) - Poliesportu Municipal de Mahon:

Es Mercadel - Sant Marti Pavello Municipal D'Esportivo:

Es Castell - Municipal Es Castell:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése