2018. április 2., hétfő

QPR - Leeds - Coventry

Angol stadionokból nincs hiány és szerencsémre nagyon sok helyre sikerült is eljutnom az elmúlt tíz esztendőben, de ez a bejegyzés most mégsem az én utjaimról és képeimről szól, hanem Czabán Dániel barátom pár évvel ezelőtti kirándulásairól. A Loftus Roadon én 2007-ben jártam és nem voltam bent a pályán, ellenben Dani megnézett ott egy jó felkészülési meccset, amiről küldött nekem is képeket és beszámolót. Coventryben is ugyanez volt a felállás, annyi különbséggel, hogy mind a ketten 2012-ben voltunk a Ricoh Arénánál(Arénában). Én csak a megszokott városi vizitem után fordultam a pálya felé, míg Dani a Millwallt kísérte el idegenbe. Az Elland Roadon viszont csak ő járt, az északi stadionok nekem fekete foltok a térképen, Liverpool felé még egyszer sem jutottam, így a Leeds United otthonának 2013-as megörökítését nem magamnak köszönhetem, hanem a Millwallnak, akit a barátom kísért el a messzi északra, hogy lássa mire képesek a "fehérek" odahaza. Köszönet a képekért Czabán Dánielnek!



Képek: Czabán Dániel

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése