2018. április 2., hétfő

DVSC: Arénák

Az angliai önkéntes száműzetésem miatt lemaradok a legtöbb otthoni történésről, mondhatni külső szemlélője vagyok a magyar labdarúgás sorvasztásának, a szurkolók ellehetetlenítésének és bejegyzés szempontjából fontos stadionfejlesztési programnak is. Nem tudom elkísérni a csapatomat az idegenbeli meccsekre, így szinte minden új stadionról lemaradok az átadási évben.  A Grupama Arénával is ez volt a helyzet, igaz amikor átadták alig járta szerevezett brigád a lelátókat, így kérdés, hogy én ott lettem volna, valószínűleg nem. Viszont ott volt Czabán Dániel barátom, aki szokásához híven nem hagyott felvételek nélkül, így első kézből láthattam a félig üres szentélyt, amiből csak a táborok hiányoztak, de ők nagyon. Nem kérdés, a vénaszkenner bevezetésével a Fradi vezetése nagyot hibázott, hisz évekig elvették a nézőktől azt, amiért igazán meccsre járnak, a hangulatot. Felcsúton nem volt ilyen szigor a belépésnél a Pancho Arénába, igaz itt nem is sokan voltak, akik a faluból meccsre kívánkoztak. Még emlékszem, amikor a kétezres évek közepén arra jártunk egy Magyar Kupa meccsen és az egyik hosszanti oldal mellett egy kukorica tábla futott, mi meg jó szokásunkhoz híven eljátszottuk a "kukorica gyermekeit". Most viszont más volt a helyzet és igaz szabad szemmel nem láthattam még a "csodát", de Czabán Dániel barátom nem hagyott felvételek nélkül, így ha közvetetten is, de láthattam azt, hogy ez bizony már nem az egykori felcsúti sportpálya, hanem valami más.


Képek: Czabán Dániel

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése