2018. április 13., péntek

Dover Athletic

Dover városában elég sokszor jártam az elmúlt 10 esztendőben, de a legtöbb kirándulásom csak a kikötőig vezetett, ahol kompra szálltam és meg sem álltam Franciaországig. Visszafelé is ugyanez volt a helyzet, sok időm és kedvem nem volt egy-egy fárasztó európai út után a városban sétálni, és a lelkesedésemet az sem hozta meg, hogy tudtam, van itt egy komolyabb stadion. 2016-ban jött el az idő, amikor a feleségemmel úgy döntöttünk megnézzük magunknak a kastélyt Doverben, ami magában hordozta azt a lehetőséget, hogy végre a The Grabble stadionját is lencsevégre kaphatom. A nagy területen elhelyezkedő, órákig barangolható várfalak között rendesen elfáradtunk, de nem annyira, hogy ne legyen energiám elkocsikázni az innen 5 percnyire található létesítményhez. Sajnos bejutni nem sikerült a pályára, amely építési területnek minősült, mert a főlelátót újították fel éppen. Azért így is elégedet lehetek, sikerült ide is eljutnom, ráadásul a labdarúgók otthona mellett egy nagyon régi krikett stadiont is megörökíthettem, amelyet egykoron a megyei krikett válogatott használt, most pedig a helyi rögbicsapat birtokolja.

Dover - Grabble Athletic Stadion


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése