2018. április 2., hétfő

Idegen tollakkal: Sport utca Nyírbátor

Nyírbátorhoz 5 évig kötött a sors, igaz nem közvetlenül, hiszen nem éltem vagy dolgoztam ott, de az egyik Határőr Igazgatóság ott volt kialakítva és oda tartozott a kirendeltség is ahol dolgoztam, így elég sűrűn koptattam arra az utakat és a padokat. A helyi sporttelepre is volt szerencsém kijutni, igaz mindezt megelőzte a stadionfotózási szenvedélyemet, így saját képeim nincsenek az akkori lelátókról, és sajnos később nem jutottam vissza a városba, így pótolni sem tudtam a hiányt. Viszont a tavalyi esztendőben Sándor Mihály barátom Tölgyesi Mónikával az oldalán szabolcsi túrára indult, és a kisebb falvakon áthaladva megálltak ahol tudtak, készítettek pár fényképet a sportpályákról. Ebbe a hálóba akadt bele egy kicsit nagyobb hal Nyírbátor "kisváros" személyében, ahol a helyi Sport utcai sporttelepen mindjárt három pálya is a kamerák kereszttüzébe került. A "stadion" mellett egy füves edzőpálya és egy mobillelátós műfüves sportpálya is a Nyírbátor FC igényeit szolgálta az NBIII-ban. A képekről és a beszámolókból kiderült, a sporttelep kiszolgáló részlege felújításokon esett ugyan át, de a hosszanti beton lelátóra ráférne már egy alapos tatarozás, mert lassan elbomlik ott a beton. Köszönet a képekért Sándor Mihálynak és Tölgyesi Mónikának.



Képek: Sándor Mihály / Tölgyesi Mónika

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése