2018. április 13., péntek

Anglia: Kispályák

Egy csapatnyi angol kispálya kerül fel a képek közé a mostani bejegyzésben, az első Hillingdonból érkezik, a Preston Park stadion mellől, egy műfüves, ahol 2013-ban és 2017-ben is jártam, igaz csak kívülről sikerült fényképet készítenem. A másik egy nagyobb létesítmény (Queensmead Sports Centre) részeként, a Goals Soccer Centre műfüves pályái, amelyek érdekessége, hogy mindegyiket külön valamelyik híres stadionról neveztek el, és a stadion nevével, valamint azon ország színeivel és zászlajával van feldíszítve, amelyről a nevét kapta. Southampton Weston részén tavaly jártam, és a véletlennek köszönhettem, hogy le tudtam fényképezni az ottani kemény borítású kispályát. Shrewsbury városában, pontosabban a stadionja mellett nem volt nehéz dolgom a műfüves kispálya megörökítésével, hisz oda könnyedén elaraszolhattam a parkolóból.Ugyanez volt a helyzet Watfordban is, ahol a King George V. Playing Fields is rendelkezett egy műborítású kispályával, amely közvetlenül a parkoló mellett volt kialakítva.

London (Hilligdon) - Preston Park:


London (Hillingdon) - QSC Goals Soccer Centre:

Southampton - Weston:

Shrewsbury - Greenhouse Meadow (New Meadow):

Watford - King George V. Playing Fields:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése