2018. április 11., szerda

Sportcsarnokok: Menorca I.

Menorca szigetén sok-sok mindent felfedeztem és láttam 2017-ben, így a városok és falvak sporttelepei sem voltak kivételek. Ezen grundok nagy része egy fedett létesítménnyel is bírt, amelyeket most két részletben mutatnék be a látogatóknak. Íme az első. Ferreriesben a stadion mellett volt egy kisebb sportcsarnok, amelyet kicsit nehézkesen tudtam megörökíteni a sok kerítés, fa és az átláthatatlan falak miatt, de persze nem volt, nem lehetett akadály számomra. Kiss keresgélés után találtam egy  magaslati pontot, ahonnan nagyjából beláttam a központba, és már készültek is a felvételek.
Ciutadella de Menorca városában könnyebb dolgom volt, mert a Centre Esportivo Municipal a stadionoktól külön helyezkedett el, saját parkolóval, így a megörökítéssel itt nem volt gond. A helyi fedett főleg a népnek készült, amolyan sportcentrum jelleggel, így aki sportolni akart, az használhatta a játékteret és a kiszolgáló részeket.
Fornellsben, a Municipal Ses Arenas komplexumán belül volt kialakítva a sportcsarnok, amelyet szintén nem volt egyszerű megörökítenem a falak miatt, de mint az első esetben, itt is sikerült pár fényképeket készítenem. Sajnos azt nem tudtam kideríteni, hogy helyi csapat használja e a létesítményt.
Sant Lluis városában nem a falak, hanem az est leszállta akadályozta a fényképezést, de amit egy kis kompakt géppel megtehettem, azt megtettem. A Municipal Sant Lluis egyébként a helyi kosárcsapat, a CCE Sant Lluis otthona, és amikor ott jártam épp meccset játszottak a parketten. Sajnos én nem maradhattam, mert sietni kellett vissza a szállásra, de azért nem panaszkodom a napra, igazán jól alakult. 

Ferreries - Sant Bertomeu:

Ciutadella de Menorca - Centre Esportivo Municipal:

Fornells - Municipal Ses Arenas:

Sant Lluis - Municipal Sant Lluis:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése