2018. április 5., csütörtök

DASE

Látva a DEAC Sporttelep épülését, szépülését gondoltam egy merészet és átugrottam a szomszédos Agrár Egyetemre, hogy szemügyre vegyem, nem történt e változás a DASE sportpályáján is. Sejtésem beigazolódott, hisz közeledve a grundhoz, már láttam, hogy a játéktéren egyelőre nem a fű, hanem a homok az úr. Ez 2016-ban, a szezon után történt, így a pályafelújítás miatt nem kellett a DASE csapatának más otthon után néznie, és ekkor még a Debreceni SC is használta a grundot, mint hazai pályát. Egy évvel később visszatértem, hogy lássam, hogy nyert teret ismét a fű, és örömmel tapasztaltam, hogy a pályán már szép zöld és nyírt a gyep, de a játékteret körbevevő kordonok arról árulkodtak, hogy bizony rálépni még tilos volt. A gyepszőnyeg cseréjével együtt a kapuk, a labdafogó hálók, a kispadok is újak lettek, valamint teljesen új burkolatot kapott a futópálya is. Egyszóval megszépült a DASE sporttelepe  a 2017-es esztendőre.

Debrecen - DASE Sportpálya
2016 - 2017



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése