2017. október 28., szombat

Elfeledett Angol Edzőpályák

Figyelmetlenségből vagy valami oknál fogva kimaradt a szórásból pár edzőpálya Angliából, ami azért érdekes, mert a centerpályákat már mind közöltem és általában nem szoktam elválasztani a szorosan kapcsolódó részeket, főleg, ha egy és ugyanazon sportról van szó. Mindenesetre most megtörtént és a hiány pótolva következik négy csapat elmaradt tréning grundja.
Ascotban mindjárt három játéktér is lemaradt, amely hívatott segíteni az Ascot United FC felkészülését. Ezekből egy a mini stadion előtt, míg kettő mögötte van kialakítva. Beaconsfieldben a stadiontól külön, az út túloldalán van az edzőpálya, de 2014-es ott jártamkor úgy nézett ki nem nagyon használják az erdőben lévő tréning grundot. Denhamban még 2012-ben voltam és azóta hiányzik a The Den edzőpályája a listámról, így eme öt éves lemaradást pótolom most. London Colney sporttelepén is több mint három éve jártam, így azóta vagyok adós a Cotlandswick Playing Field alig használt edzőpályájával. Most ezen hiányosságok pótlásai megtörténtek és csak remélni tudom, hogy nem fedezek fel több elmaradt edzőpályát a mappáimban.

Ascot - Racecourse Football Training Grounds I-III:

Beaconsfield - Holloways Park Training Ground:

Denham - The Den Training Ground:

London Colney - Cotlandswick Playing Field Training Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése