2017. október 27., péntek

Belek - Beldibi BVG

A nyaralások velejárója, hogy amerre csak sikerül eljutnom (feltéve, hogy tengerpartra megyek) belebotlok 1-2, vagy akár több strandröplabda pályába. Mivel pályaügyileg mindenevő vagyok, így ezen kis egzotikumokat is szívesen lencsevégre kapom, majd itt boldogítom vele a nagyérdeműt. A mostani bejegyzésben a törökországi Belek és Beldibi homokos grundjai következnek.
A Gloria Sport Arena egy igen kiterjedt sporttelep Belekben, de a "nagyok" mellett a röplabda szerelmeseinek is kialakítottak egy pályát, igaz a magas falak miatt nekem ebből csak töredék jutott.
Az innen nem messze lévő Sentido Letoonia Golf Resort területén két pálya is volt, igaz ebből csak egy volt felhálózva. Mind a kettő a tengerparton volt kialakítva és amíg az egyiken tényleges röplabdázás folyt, addig a másikon gyerekek fürödtek a porban, vagy éppen habpartit rendeztek a mámoros tömegnek.
Beldibiben, a Champion Holiday Village hoteljében már jártam pár évvel korábban, így tudtam mire számíthatok a parton, amikor a pályát kerestem. Nem is okozott csalódást, impozáns környezet, jól karbantartott pálya, ezt kaptam ismét. 
A szomszédban lévő Club Salima Holiday Village grundjából nem sokat láttam ugyan, de amit lehetett azt megtettem a pálya fotókópián való megőrzésére.

Belek - Gloria Sports Arena:

Belek - Sentido Letoonia Golf Resort:


Beldibi - Champion Holiday Village:

Beldibi - Club Salima Holiday Village:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése