2017. október 14., szombat

Az 1000. bejegyzés


Eljött ez az idő is! Az 1000. bejegyzésre kerül sor a blogon, ami rendhagyó módon semmi másról nem fog szólni, csak erről a bűvös számról. Az, hogy ezt a számot elérjem több mint 5 évnek kellett eltelnie és hol intenzívebb, hol lassúbb tempómban írtam a bejegyzéseket, amelyek tartalmukat tekintve egyáltalán nem voltak velősek. Az elsődleges célom nem is a komolyabb okfejtés volt, csak egyszerűen a gyűjteményem darabjait osztottam meg a közönséggel, pár személyes gondolattal és tapasztalattal fűszerezve. Ezt eddig sikeresen tettem és több ezer képpel töltöttem fel a blog képcsarnokát. 
Az éveke alatt több csapatbemutatóval, meccsbeszámolóval, lelátói visszaemlékezéssel is előrukkoltam, amely írások kétségtelenül a blog legsikeresebb bejegyzései voltak. Ezen cikkek megírásai sokkal több energiát, odafigyelést igényeltek, de én nagyon szerettem velük foglalkozni. A kutatás, keresés, információszerzés nagyon élvezetessé tudja tenni a munkát. Szeretem csinálni és a mai napig is ez az egyik kedvenc szabadidős elfoglaltságom. Kutatok, keresek és amatőr szinten meg is írom, amit arra érdemesnek találok.
Ettől függetlenül, a blog arculata nem változott és megmaradtam a pársoros személyes észrevételek közlésénél a feltöltött képekkel kapcsolatban, amin a jövőben is szeretnék megőrizni.
A bejegyzések továbbra is jönnek majd sportpályákról, sálakról és minden másról, ami a gyűjteményem részét képezi. 
További jó nézelődést és olvasgatást kívánok az erre járóknak!



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése