2017. október 14., szombat

Angliai Kispályák

Hosszabb szünet után következzen pár angliai kispálya az ország több pontjáról.
Berkhamstedben a "The Knox Johnston Sports Centre" és egyben iskola többféle pályával is rendelkezik, ebből az egyik, egy szilárd borítású, kézilabdapálya méretű grund a főépülettel szemben, az út túloldalán. Sokat nem láttam belőle, mert a bejárati kapu zárva volt, így csak egy-két képet készítettem külsőleg, ami épp elég a "megemlékezésre". 
Bradford-upon-Avonban egy nagyobb sporttelep van a Culver Close területén. Egy kis utcán befordulva jobbra is, balra is krikett, tenisz és bowlingpályák vannak. A baloldali terület egy plusz nevet (Victory Field) is magára öltött, így az itt kialakított kispálya ezen a néven vonult be a történelembe. Érdekessége, hogy amolyan földsáncon lett kialakítva, így ez a pálya fekszik a legmagasabban a területen, legalábbis a játékterek közül.
Chalfont St. Gilesben kétszer is jártam az elmúlt esztendőben így 2012-ben és 2016-ban is megörökítettem a foci és krikettpályák között elterülő bitumenes kispályát, ami első és második ránézésre is jó kondícióban volt.
Hucknellben a Nabbs Lane Park meglátogatása csak a véletlennek köszönhető, mert elsődleges célként a helyi labdarúgók szentélye szerepelt a programban, de szerencsémre a szomszédos parkban is volt foci, kerékpár és kispálya is. Ez utóbbiról teszek most említést ebben a bejegyzésben, amelyet ugyan közelről nem térképeztem fel, de a távolabbi fotón is jól látszik a grund sziluettje.
Sandwichben is hasonló volt a helyzet, itt a helyi krikettpálya hozadékaként örülhettem egy kispályának, amit szintén csak a távolból sikerült lencsevégre kapnom, mivel aznap kevés idő állt rendelkezésemre pályákat fényképezni. A lényeg, hogy legalább egy valamirevaló felvétel készült erről a grundról is, ami számomra fontos, ha már arra jártam egyszer az életben.

Berkhamsted - The Knox Johnston Sport Centre:

Bradford-upon-Avon - Culver Close Victory Field:

Chalfont St. Giles - The Playing Field Bowstridge Lane:


Sandwich - The Butts Dynamix Ground:

Hucknell - Nabbs Lane Park:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése