2017. október 28., szombat

Angol (Nem Használt) Focipályák IV.

A sorozat befejező részében Ashley Green, Deal, Farnham és Marlow forgalomból kivont pályái következnek.
Ashley Green egy apró falucska, de a határában állt egykoron egy labdarúgópálya, amit már csak a birkák látogatnak előszeretettel. Lásd én! Sokak szemében annak számítok, hiszen ki az a nem normális, aki egy rég elhagyatott pályáért képes megállni a kietlen pusztaságban? Én így tettem és a dús legelőn még felfedeztem az egykori két kispadot, így legalább maradt nekem is valami a szebb napokat megélt grundból. 
Dealben, a várral szemben is volt egy focipálya a Victoria Roadon, de ma már csak egy zöld terület árulkodik arról, hogy egykoron mi folyhatott a ház mögött, a falak között.
Farnhamban, a parkban két focipálya is van a fák között és az erdőszélen megbúvó mobilkapukból úgy tűnt, hogy ezeket a pályákat talán még használják is olykor labdarúgásra.
Marlowban két helyen is jártam, ahol ma már biztos nincs állandó pálya. Az egyik a Riley Park, ami egy csodálatos kis szabadtéri sétálóhely és a táblákon kihelyezett tájékoztatók szerint régen komoly krikett és focimeccsek voltak a területen. Sőt, még ideiglenesen a mai napig szoktak itt egy-egy találkozót lebonyolítani, különböző rendezvények kapcsán. A másik a Seymour Court Recreation Ground amely a város szélén áll és ugyan még van pár rozsdás kapufa a területen, focimeccsek megrendezésére már egyáltalán nem kerül itt sor.

Ashley Green - Ashley Green Road:

Deal - Victoria Road:

Farnham - Farnham Park Football Grounds I-II:


Marlow - Riley Park:

Marlow - Seymour Court Recreation Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése