2017. október 27., péntek

Bike és Moto Tracks

A kerékpár vagy éppen a motorsport elég távol áll tőlem, így a túráim során nem sok időt és energiát szentelek ezen versenypályák megtekintésére. Az, hogy mégis foglalkozom a témával csak a véletlennek köszönhető, mondhatni egy-egy "Track" szerencsés elhelyezkedésének. 
Andoverben például a Charlton Leisure Centre sporttelepén belül volt kialakítva egy BMX pálya, amelyet az Andover BC sportolói használtak. Amennyire én meg tudtam állapítani, jó állapotban volt, amelyet a látható friss karbantartás és betonfordulókban látható graffitik támasztottak alá.
Hucknallban a Nabbs Parkban volt egy hasonló pálya a bicikliseknek és azért került lencsevégre, mert egy focipálya végében volt kialakítva, ráadásul a helyi labdarúgócsapat stadionja is a szomszédban volt. 
Flackwell Heath határában egy cross motorpálya van kialakítva és ugyan százszor is elhaladtam mellette az elmúlt években, de csak idén gondoltam úgy, hogy megállok és készítek pár kockát a Flackwell Heath Moto Parkról.
Ezzel a három pályával egy időre jegelhetem is a témát, mert ezen találkozók óta, nem botlottam bele újabba, így bejegyeznem sem lesz mit.

Andover - Charlton Leisure Centre BMX Track:

Hucknell - Nabbs Park Bike Track:

Flackwell Heath - Moto Park:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése