2018. június 20., szerda

Sáránd

A sárándi sportpályát illetően frissek az emlékeim, hiszen tavaly szeptemberben jártam arra, mert Pecás barátom felkeltette az érdeklődésemet pár korábban készített felvétellel, amit megosztott velem. Mivel az említett időpontban a környéken jártam, gondoltam beugrok, és megnézem magamnak a focipályát, és a mellette felhúzott  műborítású kispályát. Ez utóbbi teljesen új volt, ami meg is látszott a borításon és a festésen. Ellenben a labdarúgópálya elég göröngyösnek és használtnak tűnt, akár csak a klubház és a kiszolgáló épületek. A reggeli órákban érkeztem, és összefutottam egy csapat melóssal, akik a pályán készültek épp valami karbantartásfélét csinálni. Köszöntem, de válaszképp csak méregettek, és nem nagyon értették miért fényképezem az ő munkaterületüket. Mivel nem kérdeztek (és mint említettem nem is köszöntek), gondoltam nem világosítom fel őket a miértről, hanem elvégezve feladatomat továbbállok Hajdúbagos irányába. Éppen hogy elindultam, amikor nagy sebességgel közeledett egy terepjáró, benne 4 velem egykorú, de jóval erősebb testalkatú mukival, akik leintettek, majd köszönés után kérdőre vontak. Mert ugye a fiúk telefonáltak, de senki nem tudta  mire vélni a nagy érdeklődést, így kocsiba pattantak és jöttek megnézni maguknak. Pár mondat után kiderült ki, mit és miért csinált ezen a reggelen, így mindenki egy kis mosollyal a szája sarkában indult tovább a sárándi sportpályáról.

Sárándi Sportpálya
 


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése