2018. június 19., kedd

DVSC 2017: Balmazújváros

Igaz az elmúlt években többször is megfordultam a balmazújvárosi városi stadionban, de a teljesen átépített és felújított lelátókat még egyben soha nem láttam. Közben a narancs-feketében pompázó egylet sikert sikerre halmozott az NBII-ben, így nem ért senkit meglepetésként, hogy a tavalyi szezonban az első osztályban szerepeltek, így végre realizálódott egy álmom, azaz hajdúsági csapat ellen vívott bajnoki meccset a DVSC csapata. (Az már csak a csúcsok csúcsa volt, hogy minderre a legmagasabb osztályban került sor.) Üröm az örömben, hogy én mindezt kétezer kilométer távolságból figyeltem a TV-n keresztül, így hiába egy álom megvalósulása, ha én mindezt személyesen nem élhettem át. Szerencsére a barátaim igen, sőt kétszer is mehettek a szomszédba meccselni, az már egy másik kérdés, hogy ezekben a túrákban nem volt sok köszönet a csapat akaratgyenge hozzáállása miatt. A képeket Mészáros László barátom szállította Balmazújvárosból, a 2017-es esztendőben. Köszönöm Uram!
 
Balmazújváros - Városi Stadion
 
Kép: Mészáros László

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése