2018. június 19., kedd

Ciprus - Beach Volleyball

2016-ban Cipruson járva-kelve beleakadtam pár strandröplabda pályába, amelyeket nem hagyhattam fotózatlanul, így séta közben kattogtatva a masinát, újabb homokos "területekkel" gazdagodott az archívumom. Ayia Napa gyönyörű tengerpartján az Atlantica Club Sandgarden Beach Hotel remek környezetben alakította ki a saját kis pályáját. A magaslati "építés" miatt gyönyörű látvány nyílt az alatta elterülő tengerpartra, míg a füves környezet egyértelmű körvonalat mutat a játéktér határait illetően. 
Innen nem messze, Protaras tengerpartján egymást érik a hotelek, és ha szerencsém volt akkor a saját kis sportpályáikat a tengerpartra építették, ami azt jelentette, hogy én is tudtam róluk értékelhető felvételeket készíteni. A Family Life Nausicaa Beach Hotel pályája ugyan a tengerpart közelében volt, de épp építkezés folyt mellette, és a hotel szeméttárolója is itt volt, így a környezet a part ellenére nem volt éppen idilli. A Yianna Marie Hotel homokos pályája egy kicsit bentebb volt a kelleténél, így oda nem tudtam bejutni, de azért a parti sétányról még éppen tudtam képeket készíteni, hogy ne maradjon ki ez a grund se a szórásból. Mindegyik közül a legszebb, a Silver Sand Beach Hotel előtt kialakított pálya volt, amely az építésének köszönhetően még háromsoros kis "lelátóval" is bír, amely teljesen körbefutja a játékteret. Ráadásul ez volt az egyetlen pálya, amely igazán közel volt a tengerparthoz.


Ayia Napa - Atlantica Club Sandgarden Beach Hotel:

Protaras - Silver Sand Beach Hotel:

Protaras - Family Life Nausicaa Beach Hotel:

Protaras - Yianna Marie Hotel:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése