2018. június 15., péntek

Harangi Imre Sportcsarnok


A Harangi Imre Rendezvénycsarnokban mindjárt az átadás után megfordultam, amikor a térség településeinek, szervezeteinek rendeztek egy kispályás teremtornát, ahol a Nyírábrányi Határőrség is delegált egy csapatot, aminek én nem éppen oszlopos, inkább megtűrt tagja voltam. Aztán a sors úgy hozta, hogy amikor a Tajtavill Derecskéről Nyíradonyba költöztette a csapát az NBI-ben én már nem éltem otthon, így tétmeccsen nem szurkolhattam a lelátón, sőt, képeket sem készíthettem, így hiába fociztam (koptattam a kispadot) és lépett fel itt a DVSC női kézilabda csapata, nekem nem volt normális felvételem a fedettről. Tavaly szeptemberben úgy gondoltam véget vetek ennek az áldatlan állapotnak és kikocsikázok a városba, hogy végre saját képekkel tudjak előrukkolni magamnak és a blogot követőknek. A sors újabb fintora, hogy a vizitem után pár héttel a Magyar Kupában a Nyíradonyi KK csapatát kaptuk, így erről a tétmeccsről is lemaradtam. Viszont a képsorozatom a csarnokról duplázódott mert a kupatalálkozón Feifer Dániel és Stolárcsik Tamás sem pihentette a mobilját. Köszönet nekik az újabb képekért!


Nyíradony - Harangi Imre Rendezvénycsarnok:

2017.09

2017.10
Kép: Feifer Dániel / Stolárcsik Tamás

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése