2018. június 20., szerda

Nyírbéltek

Igaz Nyírbélteken többször megfordultam a sportpályánál a kétezres évek elején, de sajnos egyszer sem készítettem felvételeket a grundról. Ezen hiány pótlására 2016-ban csak azzal a céllal érkeztem a nagyközségbe, hogy képeket készítsek a pályáról. Egy vasárnap reggel futottam be, és a helyi érdekeltség mellett a környék sportklubjait is felkerestem. Gondoltam több legyet ütök egy csapásra. Visszatérve a helyi sporttelepre nem sok változást véltem itt felfedezni, csak annyit, hogy a 2000-ben felújított és átadott létesítményt nem kímélte az idő vasfoga, és itt ott lekopott a festék a klubházról, ami egyben a tribünt is adja. Mindezen kis esztétikai problémák ellenére a grund az egyik legnagyobb és legjobban kinéző a környék településeinek sportpályái közül. Egy kis festéssel, kerítés javítással és a játéktér felújításával, egy szuper kis stadió lenne ez még, de így sem rossz.

Sporttelep Nyírbéltek
 

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése