2018. június 20., szerda

DVSC - ESMTK és III. Kerület

Budapest kisebb stadionjai közül a Hévízi úton járt többet a Loki az elmúlt 25 esztendőben, ami annak köszönhető, hogy a III. Kerületi TVE feljutott az NBI-be a kilencvenes évek vége felé, és még a kupában is összeakadtak egyszer a felek. Sajnos én egyik találkozón sem voltam jelen, így a képek mellett a személyes élmények is hiányoznak az óbudai stadiont illetően.
Ugyanez a helyzet az Ady Endre utcai stadionnal is, amely az Erzsébeti SMTK otthona, és én sajnos még egyszer sem fordultam meg az ódon falak között. A csapatom is csak egyszer vizitált arra 1993-óta, méghozzá nem is olyan régen, 2013-ban. Ekkor a Magyar Kupa sorsolás szólította ide a Lokomotívot, de sajnos az éppen zajló szurkolói bojkott sorozat miatt, csak alig jutottak vendégszurkolók a lelátóra, de legalább jutottak, így a képeket nekik köszönhetem.


Budapest - Ady Endre utcai Stadion

Kép: Ultras Debrecen

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése