2018. május 28., hétfő

Mini Golf


Eddig nem sok időt és figyelmet szenteltem a Mini Golf sportpályákra, de miután kiderült számomra, hogy eme "kicsi" sportot is versenyszerűen, sőt profi módon űzik a világban, gondoltam egy bejegyzést megér, az általam eddig látott mini golfpályák sokasága. Következzen most 5 ilyen kis "golyózó", amelyek többnyire a nyaralásaink alatt, véletlenül fellelt pályákat hivatott bemutatni, egy-egy felvétel formájában. Sok megjegyezni valóm nincs ezzel kapcsolatban, hiszen sokat nem tudok erről a sportról, pedig előszeretettel szoktam én is püfölni a labdát a mini golfpályákon. Amit tapasztaltam eddig, az elég kiábrándító, hiszen a szállodáknál, hoteleknél megépített pályák, amolyan szükséges rossznak tekinthetők, és a legtöbbre oda sem figyelnek az átadást követően. A most közölt 5 pálya közül is csak kettő a Kusadasiban és Belekben található gyöngyszem volt megfelelően karbantartva, a többi pusztult a nemtörődömséggel.


Hammamet  - SPH:

Fethye - MTP:

Kusadasi - BH:

Belek - SLGR:

Paphos - KBV:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése