2018. május 26., szombat

Debreceni Tornacsarnokok

A régebben fotózott debreceni sportcsarnokok nemrég kerültek fel a blogra két részletben, de nem pihentettem a gépet az elmúlt esztendőben sem, így újabb négy, általam eddig még nem fényképezett tornacsarnok kerül fel a képrovatba a városból. Az első a Péchy Mihály Szakközépiskola csarnoka, amely a klasszikus betonelemes megoldással épült pár évtizeddel ezelőtt, és halványsárga színárnyalata nem sokat változott ezen évtizedek alatt. A Tóth Árpád Gimnázium fedettje már kicsit eltér a "debreceni klasszikustól" és teljesen harmonizál a főépület piros téglás felépítményével. Olyannyira, hogy észre sem vehető, hogy itt egy kisebb sportcsarnok is van. Az egykori Bocskai laktanya kaszárnyájában is van egy fedett, de őszintén bevallom én soha nem hallottam róla, egészen a tavalyi esztendőig. Ekkor tanulmányozva egy kicsit a Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziumának jelenlegi otthonát, kiderült, hogy bizony az iskola külön sportcsarnokkal rendelkezik a területen, amelyet még egykoron a katonáknak építettek. Persze azóta már felújították és jelenleg is használják a diákok. A Klinika területén található tornacsarnokról már hallottam korábban, de egészen a tavalyi esztendőig nem láttam, sőt azt is meg kellett néznem, hogy egyáltalán hol található a létesítmény a Nagyerdő fáinak árnyékában.  A kutatásomat siker koronázta, és a térkép után élőben is megtaláltam a kicsit megviselt csarnokot, majd pár kép készítése után elégedetten nyugtáztam, hogy ezen fedett is kipipáltatott a debreceni listámon.


Péchy Mihály Szakközépiskola:

Tóth Árpád Gimnázium:

Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma:

Klinika DEOAC Sportcsarnok:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése