2018. május 24., csütörtök

Debrecen Kispályái I.

Debrecen kispályáit elég alaposan próbálom feltérképezni, de a többtucat tér, iskola és sportegyesület miatt teljes listát nem tudom mikor tudok majd készíteni. Azért próbálkozom, és ha otthon járok, nyakamba kapom a várost és fotózóm a ritkán, vagy még nem is látott grundokat. A Bányai Júlia Általános Iskola bitumenes kispályája ugyan rejtve van a kíváncsi szemek elől, de a szomszédos fogorvosi rendelő parkolója bepillantást enged a hátsó udvarra, így 2017-ben meglepődve tapasztaltam, hogy munkagépek álltak az egykori udvar és pálya helyén, de hogy mi készül itt egyelőre még nem tudom.
A Petőfi Sándor Általános Iskola mellett számtalanszor elhaladtam, lévén feleségem nagyszülei a környéken laknak, de mindezidáig nem álltam meg fényképezni. Egészen a tavalyi esztendőig. Ekkor nem sajnáltam magamtól az időt, és lencsevégre kaptam az egy és egy félpályából álló beton "sporttelepet".
A Deák Ferenc kollégium kispályája nem nagyon van szemelőt, így ha az ember nem tudja mit keressen, akkor bizony csak a szomszédos grundokat örökítheti meg. Én szerencsére felkészült voltam, így, ha be nem is jutottam, de a kerítésen kívülről próbáltam pár képpel megörökíteni a bitumenes kispályát.
A Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziumával már kevésbé voltam szerencsés, mert innen teljesen kizártak, így mindössze csak az egykori laktanya bejáratát sikerült megörökítenem, de ez is több mint a semmi.
A Svetits Katolikus Iskola területén egy műborítású kispálya van kialakítva, viszont azt nem tudom, hogy ez egy régi kemény grund volt, és azt építették át, vagy teljesen új területen lett kialakítva a játéktér. Egy biztos, bejutni ide sem sikerült, így kívülről készítette csak felvételeket, de sajnos sok nem látszik a pályából.

Bányai Júlia Általános Iskola:

Petőfi Sándor Általános Iskola:

Deák Ferenc Kollégium:

Debreceni Egyetem - Kossuth Lajos Gyakorló Gimnázium:

Svetits Katolikus Iskola:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése